شما با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط آفلاین، روابط آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد شغلی

هم اکنون فایل با مشخصه ی مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط آفلاین، روابط آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد شغلی وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
کلمات کلیدی:مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط آفلاین، روابط آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد شغلی ,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, روابط آفلاین، روابط آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد شغلی ,مبانی نظری ,پیشینه تحقیق, روابط آفلاین, روابط آنلاین ,شبکه‌های اجتماعی,عملکرد شغلی

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط آفلاین، روابط آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد شغلی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 90

2-3 عملکرد شغلی

در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته، به عملکرد شغلی به عنوان یکی از متغیرهای مهم بهره‌وری توجه زیادی می‌شود.روان‌شناسانعمكردشغليرامحصولرفتارهايانساني مي‌دانندو معتقدندانگيزه‌ها ونيازها،درعملكردافرادودرنهايترشدوتوسعةاقتصاديتأثيردارند(forss & foy 2001).سیستانی (1380)، عملکرد شغلی را کارایی و اثربخشی در وظایف محوله می‌داند. در این تعریف کارایی به معنای نسبت بازده به‌دست آمده به منابع به کار رفته و اثربخشی به معنای میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده می‌باشد. عملکرد شغلی اثربخشی رفتارهای فردی در دستیابی به اهداف سازمانی است(Motowidlo 2003).عملکرد شغلی به عنوان یک متغیر چند بعدی تعریف می‌شود که نشان‌دهنده چگونگی عملکرد کارکنان، میزان ابتکار عمل و تدابیر حل مسئله و راه‌های استفاده از منابع موجود و همچنین استفاده از زمان و انرژی در انجام وظایف شغلی می‌باشد. به عبارتی عملکرد شغلی مجموعه‌ای از الگوهای رفتاری شامل دانش، مهارت، شایستگی مدیریت، وجدان و توانایی درک محیط کاری است (Rutman 2002).عملکرد شغلی به عنوان ارزش‌سازمانی رفتار کارمند، در موقعیت‌های مختلف تعریف می‌شود (Motowidlo 2003).منظور از ارزش سازمانی برآوردی است که سازمان از فعالیت‌ها و خدمات کارکنان خود دارد (Borman et.al 2003). نکته مهم در این تعریف آن است که عملکرد شغلی به عنوان خصوصیت یا ویژگی رفتاری معین تعریف شده، به ویژه این که عملکرد شغلی به عنوان ویژگی یکپارچه از رفتارهای مجزا که در گستره‌ای از زمان رخ می‌دهد، در نظر گرفته شده است.نکته دوم این است که ویژگی‌های رفتاری عملکرد شغلی، به ارزش مورد انتظار سازمان بر می‌گردد. با این تعریف، می‌توان عملکرد شغلی را به عنوان مجموعه‌ای از رفتارها به شمار آورد که توسط افراد متفاوتی انجام می‌شود و رفتارهایی که توسط افرادی مشابه در زمان‌های متفاوت انجام می‌شود Borman 2003)). ماهیت عملکرد شغلی در یک سازمان به نیازمندی‌های شغل، اهداف، ماموریتها و باورهای موجود در سازمان نسبت به رفتارهای با اهمیت بستگی دارد (Befort & Hattrup 2003). بیشتر محققان معتقدند که عملکرد بالاتر به احساس رضایت و اثربخشی بیشتر در کارکنان می‌شود (Kanfer & Ackerman 2005).بعلاوه کارکنان با عملکرد بالاتر نسبت به دیگران فرصتهای شغلی بیشتری دارند (Van Scotter et.al 2000).درمورد عملکرد شغلی کارکنان سازمان، می‌توان آن را از دو بعد نوآورانه و استاندارد مورد توجه قرار داد. عملکرد شغلی استاندارد مربوط به میزان انجام وظایف سازمانی توسط کارکنان است (Gellaty & Gregory 2001). سازمانی که فقط به وظایف مشخص و از پیش تعیین شده متکی باشد، یک نظام اجتماعی ضعیف محسوب می‌شود. اکثر محققان معتقدند که عملکرد شغلی یک سازه چند بعدی است که سه بعد مهم آن عملکرد وظیفه‌ای، عملکرد زمینه‌ای و رفتار ضد بهروه‌وری می‌باشند که می‌توانند بر عملکرد کلی سازمان موثر باشندKwong & Cheung 2003) ).

فهرست مطالب

عملکرد: مفاهیم و ابعاد

عملکرد شغلی

عوامل موثر بر عملکرد شغلی

عوامل شخصیتی

عوامل سازمانی

ارتباطات

روابط آفلاین

روابط آنلاین

رابطه مکمل ارتباطات آنلاین و آفلاین

عوامل موثر بر قدرت ارتباطات در دستیابی به منابع

شبکه اجتماعی

سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و تعامل در فضای آنلاین

فرهنگ

فرهنگ سازمانی

فرهنگ و اثر بخشی سازمانی

پیشینه پژوهش

پیشینه پژوهش در داخل کشور

پیشینه پژوهش در خارج از کشور

فهرست منابع

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مبانی و پیشینه نظری جراحی زیبایی:جراحی زیبایی,مبانی و پیشینه نظری جراحی زیبایی,پیشینه نظری جراحی زیبایی,مبانی نظری جراحی زیبایی

دانلود فایل اکسل داده های شاخص بازار اول شرکتهای موجود در بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95:دانلود فایل اکسل داده های شاخص بازار اول شرکتهای موجود در بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95,دانلود داده های شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، دانلود داده های آماده شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

پاورپوینت مصالح وفن آوریهای نوین ساختمانی:پاورپوینت مصالح و فن آوری های نوین,مصالح و فن آوری های نوین ساخت, مصالح و فنآوری های نوین ساخت ,مصالح نوین ساختمانی, مصالح نوین, مصالح نوین در صنعت ساختمان

تاثیر مدل رقابتی مایکل پورتر برفعالیت شرکت های بیمه استان اصفهان:دانلود پایان نامه,دانلود پروژه,دانلود پروژه مدیریت,تحقیق,پروژه,پژوهش,مقاله,نیروهای رقابتی پورتر,مزیت رقابتی,بیمه گر,خود بیمه گری,چانه زنی

تحقیق آماده با عنوان کاهش سرمایه در شرکت های سهامی:دانلود تحقیق آماده با عنوان کاهش سرمایه در شرکت های سهامی, دلایل کاهش سرمایه,شرایط کاهش سرمایه, شیوه کاهش سرمایه,انواع کاهش سرمایه, کاهش اختیاری سرمایه یا کاهش به دلیل زیاد بودن دارایی,کاهش اجباری سرمایه (کاهش به دلیل ضرر(, تشریفات کاهش سرمایه, اثر کاهش سرمایه در تبدیل شرکت سهامی عام به خاص, مسئولیت هیات مدیره و بازرسان در کاهش سرمایه ش

پاورپوینت باکتری های گرم منفی و مثبت:فایل پاورپوینت باکتری های گرم مثبت و منفی,دانلود پاورپوینت باکتری های گرم منفی و مثبت,دانلود پاورپوینت در مورد باکتری های گرم منفی و مثبت

آمادگی برای نوشتن با شیوه های جذاب و کارآمد و منطبق بر تخیل زیبای کودکان:آمادگی برای نوشتن,شیوه های جذاب, کارآمد,منطبق بر تخیل زیبای کودکان ,آمادگی برای نوشتن با شیوه های جذاب و کارآمد و منطبق بر تخیل زیبای کودکان,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان:بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان,تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان,بررسی تاثیر مدیریت دانش, مدیریت روابط مشتریان , نمایندگیهای مجاز ایران خودرو خراسان

مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها:مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها,مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری، بازاریابی رابطع مند، مدیریت بازاریابی صادرات، استراتژی ورود به بازارها (فصل دوم تحقیق),مبانی نظری مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری،

کنترل توان راکتیو و بررسی روشهای کنترل ان:کنترل توان راکتیو,کنترل,جبران بار,جبران کننده,توان راکتیو,پروژه,مقاله ,جزوه,تحقیق,پژوهش,دانلود پروژه,دانلود مقاله ,دانلود جزوه,دانلود تحقیق,دانلود پژوهش