لینک مستقیم فایل اقتصاد فروش، تراكم و وضعیت ثبت در بیست كارخانه صنعتی

با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل اقتصاد فروش، تراكم و وضعیت ثبت در بیست كارخانه صنعتی قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
کلمات کلیدی:اقتصاد فروش,تراكم و وضعیت ثبت,بیست كارخانه صنعتی,اقتصاد فروش در بیست كارخانه صنعتی,تراكم و وضعیت ثبت در بیست كارخانه صنعتی,تحقیق اقتصاد فروش,مقاله اقتصاد فروش در بیست كارخانه صنعتی,بررسی تراكم و وضعیت ثبت در بیست كارخانه صنعتی,وضعیت ثبت فروش,دانلود تحقیق بررسی اقتصاد فروش,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانل



از جو.اس. بایِن

از زمانیكه حركت تلفیق كردن شركتها در اواخر قرن نوزدهم آغاز شد، اقتصاددان های آمریكایی بطور مجدد در حیطه ای علاقه مند بوده اند كه در آن اندازه بزرگ برای كارآیی تجاری لازم است. آیا حركت تلفیقی لازم بود، آیا قاعده استدلالی از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر بود، آیا این آن صنعت تلفیق شده بدون از دست دادن كارایی خود می تواند به گزینه های كوچكتر تبدیل شود؟ این مقوله پیوسته سؤال حائز اهمیت برای دانشجویان تاریخ صنعتی اخیر و خط مشی مخالف تشكیل اتحادیه های بزرگ صنایع معاصر بوده است. در سه دهة گذشته با این تفكر كه كارخانه یا اندازه شركت به كارآیی ساختار یا ختم در هزینه متوسط بلندمدت یا نمودارهای ترازی مربوط می شود اختصاص های بیشتری وجود داشته است و تحقیقاتی پیرامون اشكال و موقعیت های آن نمودارهای ترازی در صنایع متفاوت و قراردادن كارخانه های موجود و شركت ها روی آنها وجود داشته است.

از دیدگاه اقتصاددان، اقصاددان شایسته، دانش بخاطر نمودارهای ترازی خود در صنایع خاص مشخصاً بدون اهمیت است. فقط كوتاه اندیشی ممكن است یادگیریش را بدون هدف بزرگتر مبنی بر اینكه چگونه یك كارخانه باید پیوستگی های زیادی داشته باشد تا كمترین هزینه تولیدی را داشته باشد یا یك شركت اتومبیل چند ماشین مسافربری باید داشته باشد تاهزینه های تولیدی خود را به حداقل كاهش دهد. اما استنباطهای بدست آمده از این دانش ممكن است به چندین روش حائز اهمیت باشد.

اول، تناسب برونداد كلی صنعتی كه یك كارخانه یا شركت باید داشته باشد تا با كارایی منطقی حدی را مشخص سازد كه در آن تراكم سازی در آن صنعت با ادامه دادن كاهش هزینه های تولیدی بهینه می شود. در هر صنعتی معیارهای حداقلی كارخانه یا شركت كه برای كمترین هزینه های تولیدی نیاز است. وقتی این معیارها بعنوان درصدهای معیار یا ظرفیت كلی صنعت بیان می شود و بصورت نمودارهای ترازی در ظرفیت های كوچكتر یكی می شوند تا معیار تراكم سازی كارخانه ها یا شركت ها را كه برای كارآیی منطقی در صنعت لازم هستند را تعیین كند.

دوم، همان رابطه كفایت تولیدی در تناسب بازار توسط كارخانه یا شركت در هر صنعتی ارائه می شودتأثیر عمیقی روی رقابت بالقوه یا روی جابجایی شركت های جدید برای وارد شدن به صنعت دارد. اگر یك كارخانه یا شركت لازم شود كسر قابل محسوسی برونداد صنعت را داشته باشد كه بطور منطقی دارای كفایت باشد اقتصادهای معیاری هیچ بازدارنده ای را به ثبت سوای نیازهای سرمایه ای مطلق ارائه نمی دهد. ولی اگر یك كارخانه یا شركت باید به برونداد صنعتی بطور حائز اهمیت اضافه شود تا كارآیی داشته باشد و در صورتی كه با اضافه شدن اندك بطور نسبی كارآیی نداشته باشد، ثبت در عیار دارای كفایت قیمت های فروش صنعتی را پائین تر می آورد یا باعث واكنش های نامناسب توسط شركت های تأسیس شده می شود. در صورتیكه ثبت در معیارهای كوچكتر ممكن ایت باعث یك داوطلب حضور هزینه ای قابل ملاحظه ای داشته باشد در این وضعیت شركت های تأسیس شده ممكن است قیمت ها مقداری بیشتر از سطح رقابتی بدون جذب كردن ثبت داشته باشند. در كل“وضعیت ثبت” از طریق معیاری كه در آن شركت های تأسیس شده می توانند بالای سطح رقابتی بدون اینكه ثبت مشكل تر شود اندازه گیری می شوند و آن بعنوان نسبتی از برونداد شركت ایده آل در افزایش های بروندادی صنعتی می باشد.

سوم، مقدار پول لازم برای سرمایه گذاری در یك كارخانه یا شركت دارای كفایت كه از طریق اندازه آن تعیین می شود روی موجودیت لزوم سرمایه ای برای ثبت جدید تأثیر خواهد گذاشت. وقتی جریان های تساوی حقوق و سرمایه قرضی در یك دامنه ای برای سرمایه گذاری بخش لازم باشد آنها یا بطور مطلق محدود می شوند یا بطور مثبت به نرخ سود مربوط می شوند و دلارهای لازم برای تأسیس یك كارخانه دارای كفایت یا شركت مشخصاً روی وضعیت ثبت در صنعت تأثیر خواهد گذاشت. در آخر، مقایسه ای از معیارهای كارخانه ها و شركت های موجود در هر صنعت با كارآیی ترین معیارها مشخص خواهد كرد كه آیا كارخانه ها یا شركت ها دارای كفایت اندازه ای خواهند بود یا آیا الگوی مقایسه ای موجود با كارآیی منطقی همخوانی دارد یا خیر. آیا تراكم كارخانه یا شركت فراتر از حد لزوم می باشد، فراتر از حد مورد اندازه است یا از نقطه نظر كفایت تولیدی به اندازه كافی نیست؟ دانش پیرامون نمودارهای معیاری قبلا به جواب نیاز دارد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پاورپوینت تجزیه و تحلیل مقایسه ای صورتهای مالی:دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل مقایسه ای صورتهای مالی، تعریف تجزیه و تحلیل مقایسه ای، بررسی اقلام ترازنامه درتجزیه وتحلیل مقایسه ای، بررسی اقلام ترازنامه درتجزیه وتحلیل مقایسه ای، روند نسبتها، روند گردش در سرمایه، روند وضع مالی

پاورپوینت معرفی جو شکاری الکترو اسلگ:جوشکاری الکترو اسلگ,پاورپوينت جوشکاری الکترو اسلگ,دانلود پاورپوينت جوشکاری الکترو اسلگ,جوشکاری الکترو اسلگ,جوشکاری,پاورپوینت متالوژِی,متالوژی

پاورپوینت گروه مطالعاتی بررسی اهداف استراتژیك و عملكرد شركت فناوری اطلاعات:مدیریت,پاورپوینت مدیریت,دانلود پاورپوینت مدیریت,پاورپوینت,دانلود,دانلود پاورپوینت,گروه مطالعاتی بررسی اهداف استراتژیك و عملكرد شركت فناوری اطلاعات,پاورپوینت گروه مطالعاتی بررسی اهداف استراتژیك و عملكرد شركت فناوری اطلاعات,دانلود پاورپوینت گروه مطالعاتی بررسی اهداف استراتژیك و عملكرد شركت فناوری اطلاعات

پاورپوینت شناخت انواع سیستم های سازه ای و عملکرد آن ها:دانلود پاورپوینت شناخت انواع سیستم های سازه ای و عملکرد آن ها,پاورپوینت شناخت انواع سیستم های سازه ای ,اتصالات سازه ای,پاورپوینت سیستم های سازه ای ,سیستم سازه ای DBT,شناخت انواع سیستم های سازه ای و عملکرد آن ها,سازه پایدار,اتصالات

پاورپوینت حداقل شرایط لازم برای استاندارد هتل‌ها:پاورپوینت حداقل شرایط لازم هتل‌ها,پاورپوینت استاندارد هتل‌ها,پاورپوینت حداقل استاندارد هتل‌ها,پاورپوینت حداقل شرایط لازم برای هتل‌ها,حداقل شرایط لازم هتل‌ها,پاورپوینت استاندارد هتل‌ها,حداقل استاندارد هتل‌ها,حداقل شرایط لازم برای هتل‌ها,معماری حداقل شرایط لازم هتل‌ها,مقاله حداقل شرایط لازم هتل‌ها,تحقیق حداقل شرایط لازم هتل‌ها,پروژه حداقل

پاورپوینت مسجد:پاورپوینت مسجد,مسجد,دانلود پاورپوینت مسجد,دانلود پاورپوینت,دانلود,پاورپوینت,مسجد در قرآن,مسجد تداعی کننده گنبد و مناره,مسجد جامع,مساجد شبستانی,هنر تزیینی مسجد,معماری مسجد,نورگیر مسجد,مسجد در معماری ایران,تاریخچه مسجد در ایران,ساختار مسجد در معماری ایران,هنر و معماری مساجد ایران,کارکردهای مسجد

پاورپوینت بررسی آثار تادائو آندو:پاورپوینت بررسی آثار تادائو آندو,پاورپوینت, بررسی آثار تادائو آندو, آثار ,تادائو آندو

پاورپوینت سنگ مصنوعی و فراوری آن:سنگ مصنوعی و فراوری آن

مبانی نظری وفاداری مشتری و رابطه آن با ارزش برند:مبانی نظری, وفاداری مشتری و رابطه آن با ارزش برند(فصل دوم تحقیق)

کنترل و داویر کنترل کننده حقوق و دستمزد:کنترل ,داویر کنترل کننده حقوق و دستمزد,سیستم حقوق و دستمزد,حسابداری