لینک مستقیم فایل پیشینه و مبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک

با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل پیشینه و مبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
کلمات کلیدی:پیشینه ومبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک,مبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک,پیشینه نظری بلوغ تجارت الکترونیک,پیشینه ومبانی نظری,بلوغ تجارت الکترونیک,پیشینه تحقیق و مبانی نظری,پیشینه تحقیق,مبانی نظری,مبانی نظری و پیشینه تحقیق

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- مقدمه...............................................................................................................................................................20

2-2- تجارت الکترونیک..........................................................................................................................................20

2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک ..........................................................................................................20

2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک.......................................................................................................22

2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان..................................................................................23

2-3-بلوغ الکترونیک.................................................................................................................................25


2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک.........................................................................................25

2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی......................................................................................26

2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین..................................................29

2-4-1-مدل های نظری............................................................................................................................ ..29

2-4-1-1- مدل کا پی ام جی........................................................................................................29

2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری......................................................................................30

2-4-1- 3-مدل لوی و پاول...........................................................................................................30

2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ..............................................................................31

2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای.................................................................................................31

2-4-1-6- مدل کوپر و برگس.......................................................................................................32

2 -4-1-7-مدل کاندال..............................................................................................................................32

2-4-1-8-مدل گروه گارتنر...........................................................................................................33

2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا.....................................................................................................34

2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ.....................................................................................................35

2-4-1-11مدل دموکراسی الکترونیک.........................................................................................36

2-4-1-12مدل سازمان ملل.........................................................................................................36

2-4-2-مدل های عملی................................................................................................................41

2-4-2-1-تجارب خارجی.............................................................................................................41

2-4-2- 1-1-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور..........................................................41

2-4-2-1-2-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا............................................................42

2-4-2-1-3-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا................................42


2-4-2-2 تجربه داخلی......................................................................................................43

2-4-2-2-1- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما..................................43

2-5- شرکت های کوچک و متوسط.................................................................................................44

2 -5-1- تعریف شرکت های کوچک و متوسط...............................................................................44

2 -5 -2- مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی...........................................49

2-5-3- بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط...........................50

2-5-4- مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط.........................51

2 -5-6 - تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط...............54

2-1- مقدمه

همان گونه که می‌دانید یکی از مهمترین گام‌ها در روش تحقیق بهره‌گیری از روش‌های کتابخانه‌ای می‌باشد. این پژوهش پس از بررسی مفاهیم بنیادین، به جستجو، بررسی و تحلیل مطالعات انجام شده در زمینه بررسی بلوغ فناوری اطلاعات به خصوص تجارت الكترونیك پرداخته است. پس از جستجوی بسیار منابع مفیدی از سایت های السوایر، امرالد و سایر منابع اینترنتی بدست آمد. هم چنین تحقیقاتی نیز در پایان نامه های موجود در دانشگاه‌های معتبر صورت گرفته، که نتایج آن در این فصل آورده شده است.

در این فصل، ضمن بررسی چند نمونه مطالعه موردی در حوزه پژوهش، به بررسی اهداف، چالش‌ها، چارچوب و مدل‌های پیشنهادی هر مطالعه پرداخته و نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده در هر مورد، به صورت اجمالی بیان می شود.

2-2- تجارت الکترونیک

2-2-1-تعریف تجارت الکترونیک

استفاده از فناوری‌های الكترونیكی در انجام امور تجارت پیشینه‏ای نسبتا طولانی دارد. در حقیقت، نیاز به تجارت الكترونیكی از تقاضاهای بخش‌های خصوصی و عمومی برای استفاده از تكنولوژی اطلاعات به منظور كسب رضایت مشتری و هماهنگی موثر درون سازمانی نشات گرفته است. می‏توان گفت این نوع تجارت، از حدود سال 1965 آغاز شد كه مصرف‌كنندگان توانستند پول خود را از طریق ماشین‌های خود پرداز ،دریافت كرده و خریدهای خود را با كارت‌های اعتباری انجام دهند. پیش از توسعه فناوری‌های مبتنی بر اینترنت در سال‌های آغازین دهه 90، شركت‌های بزرگ دست به ایجاد شبكه‏های كامپیوتری با ارتباطات مشخص، محدود و استاندارد شده برای مبادله اطلاعات تجاری میان یكدیگر زدند. این روش، مبادله الكترونیكی داده‌ها نامیده ‏شد (مولاو لیکر ، 2001).

از تجارت الکترونیک، تعاریف متعددی ارائه شده است. درحقیقت مجموعه متنوع وسیعی از تعاریف و مفاهیم برای تجارت الکترونیک وجود دارد که موضوعات، کاربردها و مدل‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد. درگونه‌ای از این موارد، کوشیده شده است که تعاریف عامی ارائه شود و در گونه‌های دیگر تعاریف به نوع فعالیت، امکانات ارتباطی و تجهیزات مورد استفاده، محدوده سازمانی فعالیت‌ها و زیر ساختارها توجه شده است

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی (OCB):پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی (OCB),پرسشنامه, رفتار شهروندی سازمانی ,اورگان و کانوسکی (OCB)

پاورپوینت با ترس کودکان چه کنیم؟:پاورپوینت ترس در کودکان,دانلود پاورپوینت ترس در کودکان,دانلود ترس در کودکان,ترس در کودکان,روانشناسی کودک,پاورپوینت روانشناسی کودک,دانلود پاورپوینت روانشناسی کودک,دانلود,روانشناسی,دانلود پاورپوینت,دانلود روانشناسی,دانلود پاورپوینت روانشناسی,تحقیق ترس در کودکان,دانلود تحقیق ترس در کودکان,پروژه ترس در کودکان,دانلود پروژه ترس در کودکان

پاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلی:دانلود پاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلی,تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلی,پاورپوینت نورپردازی در معماری داخلی,پاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلی,نورپردازی در معماری داخلی,نور در دکوراسیون داخلی

پاورپوینت جمعیت فعال چیست:پاورپوینت جمعیت فعال چیست,دانلود پاورپوینت جمعیت فعال چیست,پاورپوینت رایگان جمعیت فعال چیست,پاورپوینت تعریف جمعیت فعال,پاورپوینت آشنایی با جمعیت فعال,پاورپوینت مفهوم جمعیت فعال,دانلود جمعیت فعال چیست,جمعیت فعال چیست,تحقیق جمعیت فعال چیست,پروژه جمعیت فعال چیست,دانلود پاورپوینت تعریف جمعیت فعال,دانلود پاورپوینت آشنایی با جمعیت فعال,دانلود پاورپوینت مفهوم جمعیت فعال,

پیشینه و مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی:پیشینه و مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق هوش هیجانی:پیشینه ومبانی نظری تحقیق هوش هیجانی

پاورپوینت طرح کارگاه بتن:پاورپوینت طرح کارگاه بتن,دانلود پاورپوینت طرح کارگاه بتن,دانلود پاورپوینت بررسی طرح کارگاه بتن,بررسی طرح کارگاه بتن,تحقیق طرح کارگاه بتن,مقاله کارگاه بتن,کارگاه بتن,بررسی بتن,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق

بررسی رابطه بین سرمایه فكری و عملكرد مالی شركتهای موجود در بازار سرمایه ایران:سرمایه فكری ,عملكرد مالی, شركتهای موجود ,بازار سرمایه, ایران,اندازه شرکت ,رگرسیون چندگانه, بورس اوراق بهادار تهران

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق:گزارش کارآموزی,حسابداری,شرکت توزیع برق,گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق,کارآموزی حسابداری,دانلود گزارش کارآموزی حسابداری,گزارش کارآموزی حسابداری,کارآموزی,گزارش کارآموزی,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شرکت توزیع برق

مبانی و پیشینه نظری تحریف های شناختی:تحریف های شناختی,مبانی و پیشینه نظری تحریف های شناختی,پیشینه نظری تحریف های شناختی