لینک مستقیم فایل پیشینه و مبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک

با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل پیشینه و مبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
کلمات کلیدی:پیشینه ومبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک,مبانی نظری بلوغ تجارت الکترونیک,پیشینه نظری بلوغ تجارت الکترونیک,پیشینه ومبانی نظری,بلوغ تجارت الکترونیک,پیشینه تحقیق و مبانی نظری,پیشینه تحقیق,مبانی نظری,مبانی نظری و پیشینه تحقیق

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- مقدمه...............................................................................................................................................................20

2-2- تجارت الکترونیک..........................................................................................................................................20

2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک ..........................................................................................................20

2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک.......................................................................................................22

2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان..................................................................................23

2-3-بلوغ الکترونیک.................................................................................................................................25


2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک.........................................................................................25

2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی......................................................................................26

2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین..................................................29

2-4-1-مدل های نظری............................................................................................................................ ..29

2-4-1-1- مدل کا پی ام جی........................................................................................................29

2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری......................................................................................30

2-4-1- 3-مدل لوی و پاول...........................................................................................................30

2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ..............................................................................31

2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای.................................................................................................31

2-4-1-6- مدل کوپر و برگس.......................................................................................................32

2 -4-1-7-مدل کاندال..............................................................................................................................32

2-4-1-8-مدل گروه گارتنر...........................................................................................................33

2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا.....................................................................................................34

2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ.....................................................................................................35

2-4-1-11مدل دموکراسی الکترونیک.........................................................................................36

2-4-1-12مدل سازمان ملل.........................................................................................................36

2-4-2-مدل های عملی................................................................................................................41

2-4-2-1-تجارب خارجی.............................................................................................................41

2-4-2- 1-1-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور..........................................................41

2-4-2-1-2-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا............................................................42

2-4-2-1-3-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا................................42


2-4-2-2 تجربه داخلی......................................................................................................43

2-4-2-2-1- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما..................................43

2-5- شرکت های کوچک و متوسط.................................................................................................44

2 -5-1- تعریف شرکت های کوچک و متوسط...............................................................................44

2 -5 -2- مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی...........................................49

2-5-3- بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط...........................50

2-5-4- مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط.........................51

2 -5-6 - تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط...............54

2-1- مقدمه

همان گونه که می‌دانید یکی از مهمترین گام‌ها در روش تحقیق بهره‌گیری از روش‌های کتابخانه‌ای می‌باشد. این پژوهش پس از بررسی مفاهیم بنیادین، به جستجو، بررسی و تحلیل مطالعات انجام شده در زمینه بررسی بلوغ فناوری اطلاعات به خصوص تجارت الكترونیك پرداخته است. پس از جستجوی بسیار منابع مفیدی از سایت های السوایر، امرالد و سایر منابع اینترنتی بدست آمد. هم چنین تحقیقاتی نیز در پایان نامه های موجود در دانشگاه‌های معتبر صورت گرفته، که نتایج آن در این فصل آورده شده است.

در این فصل، ضمن بررسی چند نمونه مطالعه موردی در حوزه پژوهش، به بررسی اهداف، چالش‌ها، چارچوب و مدل‌های پیشنهادی هر مطالعه پرداخته و نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده در هر مورد، به صورت اجمالی بیان می شود.

2-2- تجارت الکترونیک

2-2-1-تعریف تجارت الکترونیک

استفاده از فناوری‌های الكترونیكی در انجام امور تجارت پیشینه‏ای نسبتا طولانی دارد. در حقیقت، نیاز به تجارت الكترونیكی از تقاضاهای بخش‌های خصوصی و عمومی برای استفاده از تكنولوژی اطلاعات به منظور كسب رضایت مشتری و هماهنگی موثر درون سازمانی نشات گرفته است. می‏توان گفت این نوع تجارت، از حدود سال 1965 آغاز شد كه مصرف‌كنندگان توانستند پول خود را از طریق ماشین‌های خود پرداز ،دریافت كرده و خریدهای خود را با كارت‌های اعتباری انجام دهند. پیش از توسعه فناوری‌های مبتنی بر اینترنت در سال‌های آغازین دهه 90، شركت‌های بزرگ دست به ایجاد شبكه‏های كامپیوتری با ارتباطات مشخص، محدود و استاندارد شده برای مبادله اطلاعات تجاری میان یكدیگر زدند. این روش، مبادله الكترونیكی داده‌ها نامیده ‏شد (مولاو لیکر ، 2001).

از تجارت الکترونیک، تعاریف متعددی ارائه شده است. درحقیقت مجموعه متنوع وسیعی از تعاریف و مفاهیم برای تجارت الکترونیک وجود دارد که موضوعات، کاربردها و مدل‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد. درگونه‌ای از این موارد، کوشیده شده است که تعاریف عامی ارائه شود و در گونه‌های دیگر تعاریف به نوع فعالیت، امکانات ارتباطی و تجهیزات مورد استفاده، محدوده سازمانی فعالیت‌ها و زیر ساختارها توجه شده است

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعهد سازمانی:پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعهد سازمانی

پاورپوینت آشنایی با سیستم ساختمانی ترونکو:آشنایی با سیستم ساختمانی ترونکو,پاورپوینت آشنایی با سیستم ساختمانی ترونکو,پاورپوینت ,آشنایی با سیستم ساختمانی ترونکو, سیستم ساختمانی ترونکو,سیستم ساختمانی ,ترونکو

پاورپوینت ماشین های کشاورزی:پاورپوینت ماشین های کشاورزی 17 اسلاید,پاورپوینت ماشین های کشاورزی ,ماشین های کشاورزی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ بازارمحوری:پیشینه ومبانی نظری تحقیق فرهنگ بازارمحوری

پاورپوینت گل گندم خاردار:پاورپوینت گل گندم خاردار 23 اسلاید,پاورپوینت گل گندم خاردار ,گل گندم خاردار

پاورپوینت مسائل اجرائی بتن سبکدانه سازه ای:بتن,پاورپوینت بتن,پاورپوینت بتن سبکدانه سازه ای,بتن سبکدانه سازه ای,پاورپوینت مسائل اجرائی بتن سبکدانه سازه ای,دانلود پاورپوینت مسائل اجرائی بتن سبکدانه سازه ای,مسائل اجرائی بتن سبکدانه سازه ای,دانلود پاورپوینت فنی مهندسی,پاورپوینت فنی مهندسی,فنی مهندسی,دانلود پاورپوینت مهندسی عمران,پاورپوینت مهندسی عمران,مهندسی عمران,طرح اختلاط بتن سبکدانه,کاربردهای بتن سبک,بتن سبک,

پاورپوینت استاندارد شماره 61 : ارزیابی کار واحد حسابرسی داخلی:دانلود پاورپوینت استاندارد شماره 61 ارزیابی کار واحد حسابرسی داخلی,تعریف حسابرس داخلی,وظایف حسابرس داخلی,معیارهای با اهمیت در کسب شناخت و ارزیابی مقدماتی از واحد حسابرسی داخلی,حسابرسی داخلی موثر ,پیشینه نقش حسابرسی داخلی ,نگاهی نو به حسابرسی داخلی

پاورپوینت آشنایی با تقسیمات آجر و موارد مختلف استفاده از تکه آجرها:آشنایی با تقسیمات آجر و موارد مختلف استفاده از تکه آجرها,پاورپوینت آشنایی با تقسیمات آجر و موارد مختلف استفاده از تکه آجرها,دانلود پاورپوینت آشنایی با تقسیمات آجر و موارد مختلف استفاده از تکه آجرها,نحوه شکستن آجر بادست,پاورپوینت نحوه شکستن آجر بادست,دانلود پاورپوینت نحوه شکستن آجر بادست,آشنایی با تقسیمات آجر,پاورپوینت آشنایی با تقسیمات آجر

پاورپونت انرژی چیست و انواع انرژی:پاورپونت انرژی چیست و انواع انرژی,انرژی,انواع انرژی,انرژی چیست,پاورپونت,دانلود پاورپونت

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ:عنوان دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ,دسته مدیریت (مدیرت بازاریابی مدیریت استراتژیک مدیریت اجرایی),فرمت پاورپوینت,تعداد اسلاید 38 اسلاید,این فایل در زمینه بنچ مارکینگ می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است,مفهوم بنچ مارکینگ,تعاریف Benchmarking,انواع الگوبرداری,مقایسه